  • 1. Data: 2005-07-14 11:10:42
    Temat: reklamacje???
    Od: "paw" <a...@n...pl>

    słyszałem że jeżeli zakupiony towar (aparat fotograficzny) popsuje się w
    ciągu 7 dni od daty zakupu to można żądać wymiany na nowy. Czy jest to
    prawdą??? Dziękuję

  • 2. Data: 2005-07-14 11:22:23
    Temat: Re: reklamacje???
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    paw napisał(a):
    > słyszałem że jeżeli zakupiony towar (aparat fotograficzny) popsuje się w
    > ciągu 7 dni od daty zakupu to można żądać wymiany na nowy. Czy jest to
    > prawdą??? Dziękuję
    Nie
    Jesli natomiast kupiles ten aparat w markecie i nie podbiles jeszcze
    gwarancji to jest szansa ze mozesz go w ciagu 7 dni zwrocic, bez wzgledu
    na przyczyne, jesli nie ma sladow zuzycia. Ale to tylko dobra wola
    marketu. Nie kazdy market musi miec takie zasady - wiem ze np w Geant
    tak mozna, kiedys tez w MM (nie wiem jak teraz)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl