  • 1. Data: 2005-07-14 09:56:04
    Temat: reklama w internecie + alkohol
    Od: "Grzesiek" <g...@j...pl>

    Witam
    Czy ja jako zwykly smiertelnik mam mozliwosc umieszczenia reklamy na swojej
    stornie w postaci jakiegos banera przedstawiajacego alkohol czy musze miec
    jakies pozwolenie ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-14 12:44:31
    Temat: Re: reklama w internecie + alkohol
    Od: Michał Kordulewski <m...@p...pl>

    Grzesiek napisał(a):
    > Czy ja jako zwykly smiertelnik mam mozliwosc umieszczenia reklamy na swojej
    > stornie w postaci jakiegos banera przedstawiajacego alkohol czy musze miec
    > jakies pozwolenie ?

    Nie przesadzaj, nie żyjemy już w państwie policyjno-reglamentacyjnym.
    Możesz na swojej stronie umieszczać wszystko co nie łamie prawa, w
    gruncie rzeczy sprowadza się to do kodeksu karnego (pomówienia) i prawa
    autorskiego (czyli nie możesz rozpowszechniać niczego do czego nie masz
    praw majątkowych, w szczególności oprogramowania, muzyki, przedruków).

    --
    pzdr
    Michał Kordulewski

  • 3. Data: 2005-07-14 13:53:38
    Od: Michał Kordulewski <m...@p...pl>

    Grzesiek napisał(a):
    > Czy ja jako zwykly smiertelnik mam mozliwosc umieszczenia reklamy na swojej
    > stornie w postaci jakiegos banera przedstawiajacego alkohol czy musze miec
    > jakies pozwolenie ?

    A żeby już całkowicie wyczerpać kwestię zapoznaj się z Ustawa o
    wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

    --
    pzdr
    Michał Kordulewski

  • 4. Data: 2005-07-14 13:56:39
    Od: celeb <m...@w...pl>

    Michał Kordulewski wrote:

    > A żeby już całkowicie wyczerpać kwestię zapoznaj się z Ustawa o
    > wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

    ... ktorej poprawna nazwa powinna brzmiec:

    Ustawa o ochronie profitow zachodnich korporacji uzyskiwanych z
    alkoholizmu Polakow.