  • 1. Data: 2005-07-14 10:01:03
    Temat: honorarium adwokata
    Od: "Lechu" <l...@i...pl>

    Witam,

    ile moze koszować wynagrodzenie adwokata w przypadku reprezentowania na
    jednym posiedzeniu sądu w sprawie o ustanowienie służebności drogi
    koniecznej?

    Z gory dziekuje za odp. i pozdrawiam,
    Lechu

  • 2. Data: 2005-07-14 18:22:11
    Temat: Re: honorarium adwokata
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Lechu napisał(a):
> [...]
    >
    > ile moze koszować wynagrodzenie adwokata w przypadku reprezentowania na
    > jednym posiedzeniu sądu w sprawie o ustanowienie służebności drogi

    Rzecz umowna.
    Wszystko zależy od nakładu pracy.
    Przecież każda sprawa jest inna nawet jak jest taka sama.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2005-07-14 19:00:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Lechu napisał(a):

    > chodzi mi tylko o jedna rozprawe, poniewaz wyjezdzam na wczasy i musze
    > wynajac adwokata, zeby mnie reprezentowal. Sprawa wydaje sie dosyc prosta.
    > Bardzo prosze o podanie mi sumy z jaka mniej wiecej musze sie liczyc na
    > pokrycie honorarium

    Daruj sobie adwokata

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 4. Data: 2005-07-14 19:00:28
    Od: "Lechu" <l...@i...pl>

  • 5. Data: 2005-07-14 20:21:43
    Od: "Lechu" <l...@i...pl>

    > Daruj sobie adwokata

    no dobrze, ale chyba musze uczestniczyc (lub pelnomocnik) w tej rozprawie, a
    tak sie zlozylo, ze wczasow juz sie nie da odkrecic, bo przepadna
    pieniadze... Wiec ktos musi niejako bronic mego stanowiska...?!

  • 6. Data: 2005-07-15 12:28:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Lechu napisał(a):

    > no dobrze, ale chyba musze uczestniczyc (lub pelnomocnik) w tej rozprawie, a
    > tak sie zlozylo, ze wczasow juz sie nie da odkrecic, bo przepadna
    > pieniadze... Wiec ktos musi niejako bronic mego stanowiska...?!

    A kto powiedział, że rozprawa nie może odbyć sie pod twoją nieobecność?

  • 7. Data: 2005-07-15 14:19:45
    Od: "Lechu" <l...@i...pl>

    > A kto powiedział, że rozprawa nie może odbyć sie pod twoją nieobecność?

    nie twierdze, ze rozprawa nie odbedzie sie pod moja nieobecnosc, ale sprawa
    wytyczenia tej drogi jest dosyc konfliktowa i nie chcialbym zeby odbywalo
    sie to bez mojej "obecnosci", gdyz przypuszczam, ze reszta zainteresowanych
    (ci, przez ktorych nieruchomosc ma przechodzic ta droga) bedzie usilowala
    cos kombinowac. Gdy mnie nie bedzie, nie bede mogl z oczywistych przyczyn
    bronic swego stanowiska...