  • 1. Data: 2011-03-27 19:21:20
    Temat: reklamacja towaru montowanego w domu
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    Zakupiłem plisy materiałowe na okno (taka harmonijka zasłaniająca okno)
    razem z montażem.
    Po kilku dniach okazało się, że roleta ma wadę (przedarcie).
    Przedarcie ma ostre krawędzie (nie wygląda by wynikło z pociągniecia
    materiału przy zasuwaniu), jest w takim miejscu, że wątpliwe bym sam
    mógł to zrobić podnosząc te kilka razy roletę.

    Sprzedawca poradził mi zakleić to taśmą klejącą! Gdybym jednak chciał
    reklamować to muszę plisę zdemontować i dostarczyć do niego.

    Pytanie:
    czy faktycznie przy zakupie na odległość towaru + usługi montażu muszę
    reklamowany towar dostarczać do sprzedawcy?

    Czy może mogę go prosić by sam przyjechał?

    Przy demontaż mogę coś uszkodzić i całkiem stracić roletę lub możliwość
    jej reklamacji.

    mp.

    cross: pl.soc.prawo alt.pl.allegro