  • 1. Data: 2007-02-12 13:19:07
    Temat: reklamacja towaru
    Od: "PaRaDzIqS" <c...@j...cy-rot13>

    Witam serdecznie.
    mam taki problem.
    niecaly rok temu zakupilem (przez internet) od jednej firmy telefon
    komorkowy.
    jako dowod zakupu posiadam jedynie karte gwarancyjna.
    no i teraz zaczynaja sie schodki bo telefon sie popsul, chce zglosic
    reklamacje i jak to najlepiej zrobic?
    przeciez jak wysle telefon razem z karta gwarancyjna to jaka mam pewnosc ze
    firma mi odesle telefon? przeciez moga powiedziec ze nigdy takiego telefonu
    mi nie sprzedali, ani nie przyjmowali zadnego telefonu do reklamacji.

  • 2. Data: 2007-02-12 14:55:50
    Temat: Re: reklamacja towaru
    Od: "japo" <s...@j...pl>

    a kto udziela ci gwarancji?
    Jeśli producent, to zgłoś się do serwisu, nie do sprzedawcy.

  • 3. Data: 2007-02-12 15:53:57
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "PaRaDzIqS" <c...@j...cy-rot13> wrote in message
> [...]
    > ze firma mi odesle telefon? przeciez moga powiedziec ze nigdy takiego
    > telefonu mi nie sprzedali, ani nie przyjmowali zadnego telefonu do

    napewno kopie przed wyslaniem zrob.
    zadzwon do nich i zapytaj jak wyglada proces gwarancyjny

  • 4. Data: 2007-02-12 16:39:23
    Od: "PaRaDzIqS" <c...@j...cy-rot13>

    japo wrote:
    > a kto udziela ci gwarancji?
    > Jeśli producent, to zgłoś się do serwisu, nie do sprzedawcy.

    karte gwarancyjna wystawila firma od ktorej kupilem telefon

  • 5. Data: 2007-02-12 16:56:48
    Od: "PaRaDzIqS" <c...@j...cy-rot13>

    GrzegorzG wrote:

    > napewno kopie przed wyslaniem zrob.
    > zadzwon do nich i zapytaj jak wyglada proces gwarancyjny

    dzisiaj dzwonilem i uslyszalem "abonent czasowo wylaczony"

  • 6. Data: 2007-02-12 17:49:24
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    > dzisiaj dzwonilem i uslyszalem "abonent czasowo wylaczony"

    heh no to lipa. rachunkow pewnie nie zaplacili.
    jeszcze jedno: jesli dogadasz taka sprawe mailowo, masz jakies tam dowody ze
    potwierdzili gwarancje i kazali Ci wyslac tel. z karta itd.

  • 7. Data: 2007-02-12 19:27:24
    Od: "PaRaDzIqS" <c...@j...cy-rot13>

    GrzegorzG wrote:

    > heh no to lipa. rachunkow pewnie nie zaplacili.
    > jeszcze jedno: jesli dogadasz taka sprawe mailowo, masz jakies tam
    > dowody ze potwierdzili gwarancje i kazali Ci wyslac tel. z karta itd.

    pokaze Tobie jak wygladala droga mailowa :

    Sent: Wednesday, January 31, 2007 6:33 AM
    Subject: Re: w sprawie telefonu

    czy moglbym sie dowiedziec kiedy konkretnie bedziemy mogli ustalic warunki
    przeslania do panstwa tego telefonu?
    na chwile obecna jestem poporstu pozbawiony rozmow telefonicznych...

    odpowiedz firmy:

    W piątek bedzie wysyłka do Pana.
    Zeskanujemy dowód nadania i wyslemy mailem.
    a bylo to dokladnie 31 stycznia...
    nie wiem czy tego typu maile moga byc podstawa do jakis roszczen..

  • 8. Data: 2007-02-12 20:40:09
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "PaRaDzIqS" <c...@j...cy-rot13> napisał w wiadomości

    > W piątek bedzie wysyłka do Pana.
    > Zeskanujemy dowód nadania i wyslemy mailem.

    to wyglada na odpowiedz automatu, tym bardziej, ze jak rozumiem ty nie
    czekasz na przesylke od nich, ale zastanawiasz sie czy im cos wyslac.

    Angie

  • 9. Data: 2007-02-12 20:40:18
    Od: "PaRaDzIqS" <c...@j...cy-rot13>

    Angie wrote:
> [...]
    >
    > to wyglada na odpowiedz automatu, tym bardziej, ze jak rozumiem ty nie
    > czekasz na przesylke od nich, ale zastanawiasz sie czy im cos wyslac.

    no wlasnie... jaki dowod nadania ? niby czego?
    co w takiej sytuacji mozna zrobic, gdy firma ma wylaczony telefon a droga
    mailowa robi sobie poprostu jaja?

  • 10. Data: 2007-02-12 21:19:27
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > co w takiej sytuacji mozna zrobic, gdy firma ma wylaczony telefon a droga
    > mailowa robi sobie poprostu jaja?

    Polecony z potwierdzeniem odbioru? Firma w ogóle jeszcze istnieje?

    Angie