  • 41. Data: 2005-09-20 18:13:06
    Temat: Re: reklamacja obuwia :(
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: krys [Tue, 20 Sep 2005 18:58:57 +0200]:

    > To nie ja tak pisze;-) Ja kupuje właśnie tanie i porzadne buty:-)
    > Ale niestety, tylko damskie:-(, znaczy nie sportowe.

    A to nie ty mowilas, ze u producenta? ;) No dobra, moze z kims mi sie
    mylisz... Nadal jednak mam wrazenie, ze to raczej w parze chodzi, nie
    ma ze bardzo dobre i tanie...

    Kira

  • 42. Data: 2005-09-21 07:43:20
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Kira napisał(a):

> [...]
    >
    > A to nie ty mowilas, ze u producenta? ;) No dobra, moze z kims mi sie
    > mylisz... Nadal jednak mam wrazenie, ze to raczej w parze chodzi, nie

    U producenta tak, ale drogie przecenione to kto inny kupował.

    Na pewno nie ma tak, że cos jest tanie jak barszcz i do tego takie, jak
    to tylko w Erze dobiorą ;-)

    Justyna