  • 1. Data: 2005-09-18 20:43:24
    Temat: wypowiedzenie umowy zlecenie
    Od: Aska24 <A...@i...pl>

    Witam i mam pytanko:
    podpisałam umowę zlecenie na czas oznaczony z dwutygodniowym okresem
    wypowiedzenia przez każdą ze stron. Czy jeżeli będę chciała ją
    wypowiedzieć, muszę podac powód wypowiedzenia czy wystarczy tylko złożyc
    wypowiedzenie zgodnie z umową?? Czy poniosę jakieś konsekwencje??
    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2005-09-19 02:48:50
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy zlecenie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Aska24 wrote:
> [...]
    > wypowiedzieć, muszę podac powód wypowiedzenia czy wystarczy tylko złożyc
    > wypowiedzenie zgodnie z umową?? Czy poniosę jakieś konsekwencje??

    Przeczytaj umowę.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)