  • 21. Data: 2006-08-22 12:52:07
    Temat: Re: reklamacja - jak to właściwie jestproszę o pomoc prawną ?
    Od: w...@p...onet.pl

    > Jako votum separatum pragnę dorzucić, że katalog wymieniony w
    > rozporządzeniu nie jest zamknięty, a wynika jedynie z delegacji ustawowej.
    >
    > Zresztą, jak mój przedpisca wie ;-), uważam, że przy konstrukcji
    > rozporządzenia, nastąpiło przekroczenie tejże delegacji, ale jak na
    > razie nikogo to nie uwiera :-)

    taaa, no coz, to kwestia dyskusyjna...co do uwierania - jak pokazal temat i
    pomaranczka, niektorzy (chociaz moze powinienem napisac - wiekszosc jak nie
    wszyscy ) maja abonenta w doopie ;)

    pozdrawiam
    d.

  • 22. Data: 2006-08-22 12:59:28
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu wto, 22 sie 2006 o 14:37 GMT w...@p...onet.pl napisał na grupę:

> [...]
    >rozporządzenia ministra infrastruktury z 1 pazdzienrika 2004 r. w sprawie trybu
    >postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja
    >usługi telekomunikacyjnej. Jakbys sie z tym zapoznal, a zwlaszcza z par. 1 ww.,
    >to moze bys troche wyhamowal - z tresci par. 1 jasno wynika, ze reklamowanie
    >nieprawidlowego obliczania naleznosci z tytulu swiadczenia uslug
    >telekomunikacyjnych to rowniez reklamacja uslugi telekomunikacyjnej.
    >Rozporzadzenie okresla warunki jakie powinna spelniac i tryb jej rozpatrywania.

    Rozporzadzenie ministrra to jedno, a ograniczenie slowa REKLAMACJA w
    regulaminie Orange to drugie - sami sie spetali;-)) Napisali co ich
    zdaniem jest reklamacja i akurat w tym konkretnym przypadku dziala to na
    ich niekorzysc. I tylko o to mi chodzi.

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 23. Data: 2006-08-22 13:01:47
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu wto, 22 sie 2006 o 14:33 GMT Maciej Bebenek napisał na grupę:

    >Nie, Piotrze. Reklamacja w rozumieniu PT znaczy dużo więcej. Szczegółowy

    owszem - w rozumieniu PT - tak. A tutaj Ornage samo sobie zaklada
    kaganiec na paszcze;-)

    >A tego to już PT ani rozporządzenie nie reguluje. W tym miejscu
    >regulamin można potraktować jako wiążący ;-(

    bo ich regulamin jasno okreslil co jest rklamacja i na tej podstawie ich
    kopałem, a nie na podstaiwe PT ktore w tym konkretnym przypadku jest
    niekorzystne dla abonenta;-)

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała