  • 1. Data: 2006-08-21 18:52:27
    Temat: Auto z komisu
    Od: "JM" <j...@k...com.pl>

    Witam.
    Kupilem auto z komisu , na liczniku 120tys.
    Właściciel tego auta kupił je we Francji z przebiegiem 425tys.
    W nastepnym dniu po zakupie wykonał serwis i naprawe we Francji - jest
    wydruk z komputera.
    oczywiście przy stanie licznika 425 tys.km.
    O tym fakcie dowiedziałem się 14 dni po zakupie .
    Kupywałem auto 3-letnie z przebiegiem 120 tys. Zostałem oszukany.
    Pytanie: Jeśli kupujący we Francji i sprzedający w Polsce to jedna i ta sama
    osoba odkręcająca licznik to kwalifikuje się pod KK czy tylko pod KC. W UE
    podobno za taki numer można dostać 50 tys Euro i zakaz prowadzenia
    działalności.
    Różnica w cenie rynkowej jest dość znaczna a pozatym kac.
    Oczekuję opini i porad co z tym można zrobić.
    Dzięki i pzdrawiam J.M.