eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ? › Re: reklamacja - jak to właściwie jestproszę o pomoc prawną ?
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>
    Subject: Re: reklamacja - jak to właściwie jestproszę o pomoc prawną ?
    References: <s...@k...dziewic.com>
    <0...@n...onet.pl>
    X-Licznik: 1935
    Message-ID: <s...@k...dziewic.com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.4.22-1.2149.nptl (i686))
    NNTP-Posting-Host: 83.31.199.29
    Date: 22 Aug 2006 14:59:28 +0200
    X-Trace: news.home.net.pl 1156251568 83.31.199.29 (22 Aug 2006 14:59:28 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 30
    X-Authenticated-User: p...@t...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!nf1.ipartners.pl
    !ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:408529
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wto, 22 sie 2006 o 14:37 GMT w...@p...onet.pl napisał na grupę:
    >>
    >> § 32 5. W przypadku reklamacji dotyczącej rachunku telefonicznego Abonent
    >> zobowiązany jest wymienić kwestionowaną pozycję i kwotę. Złożenie
    >> reklamacji nie zwalnia Abonenta z obowiązku zapłaty w całości rachunku
    >> telefonicznego.
    >>
    >> W przypadku REKLAMACJI - a reklamacja jest to co w pkt. 1 - zas
    >> wystawienie faktury nie jest usluga telekomunikacyjna. WObec czego nie
    >> mozemy zlozyc REKLAMACJI a np. Zażalenie;-)) Bowiem reklamacja nie
    >> obejmuje wystawienia faktury;-)))

    >wybacz, ale chyba Ty nie zrozumiales, bo bzdury wypisujesz. Odsylam do treści
    >rozporządzenia ministra infrastruktury z 1 pazdzienrika 2004 r. w sprawie trybu
    >postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja
    >usługi telekomunikacyjnej. Jakbys sie z tym zapoznal, a zwlaszcza z par. 1 ww.,
    >to moze bys troche wyhamowal - z tresci par. 1 jasno wynika, ze reklamowanie
    >nieprawidlowego obliczania naleznosci z tytulu swiadczenia uslug
    >telekomunikacyjnych to rowniez reklamacja uslugi telekomunikacyjnej.
    >Rozporzadzenie okresla warunki jakie powinna spelniac i tryb jej rozpatrywania.

    Rozporzadzenie ministrra to jedno, a ograniczenie slowa REKLAMACJA w
    regulaminie Orange to drugie - sami sie spetali;-)) Napisali co ich
    zdaniem jest reklamacja i akurat w tym konkretnym przypadku dziala to na
    ich niekorzysc. I tylko o to mi chodzi.


    --
    Pozdrawiam
    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1