    From: "maximus" <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ?
    Date: Mon, 21 Aug 2006 22:43:51 +0200

    W dniu 18.08.2006 dokonałem zgłoszenia reklamacji odnośnie kwoty wskazanej
    na ostatniej fakturze. Termin płatności ostatniej mi wysłanej faktury upływa
    21.08.2006r. czyli dziś. Dziś zostaje mi zablokowany numer telefonu ponieważ
    jak się dowiaduję nie zapłaciłem całości wskazanej kwoty z ostatniej
    faktury.
    Czy telefonia komórkowa ma prawo zablokować mi świadczenie swoich usług
    pomimo, że wcześniej została wniesiona reklamacja (figuruje u nich
    zgłoszenie sprawdziłem) odnośnie kwoty na fakturze której nie zapłaciłem w
    całości ?

    Abstrahuje bo widze prawo jest niedoskonałe. A co w przypadku kiedy na
    fakturze zamiast np. 100zł znajduje się 10000zł której to kwoty człowiek nie
    jest w stanie zapłacić a warunkiem świadczenia nam usługi jest opłacenie
    faktury - pomimo, że wnosimy reklamacje owej faktury ?

    Proszę w miarę możliwości o artykuły prawne na które się powołujecie a
    sprawa dotyczy ORANGE.