  • Data: 2006-08-22 06:22:08
    Temat: Re: reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ?
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu pon, 21 sie 2006 o 23:26 GMT maximus napisał na grupę:

    >Nie masz racji Rozdział IV par. 32 pkt 5
    >"W przypadku reklamacji dotyczącej rachunku telefonicznego Abonent
    >zobowiązany jest wymienić bl abla bla.... Złożenie reklamacji nie zwalnia
    >Abonenta z obowiązku zapłaty w CAŁOŚCI RACHUNKU TELEFONICZNEGO.

    >I co wy na to ?

    Sluze - przeczytaj pkt 1 tegoz paragrafu. Stanowi on co operator Orenge
    uznaje za reklamacje - wyraznie zdefinowal. A Ty nie reklamujesz uslugi
    - tylko sam rachunek. Wlasnie na tym sie opieralem jak sie z nimi bilem.

    >Nie jesteś w stanie zapłacić (nie z twojej winy bo chyba nie moja wina że
    >nie jestem milionerem) zawieszają ci usługę bo nie zapłaciłeś faktury.

    nie - wpadasz do salonu, wyciagasz kierownika z brode, pokazujesz
    palcem i po chwili telefon dziala. Owszem upierdliwe, ale skuteczne. Dla
    wzmocnienia efektu, szczegolnie jak trafiasz na oporna materie - mozesz
    zaproponowac ze pojdziesz na sale obslugi i zaczniesz glosno mowic
    kliento ze jak podpisza umowe to moga zostac oszukani - to dziala;-)

    Osobiscie przerabialem zawyzanie faktury - "bo system tak wydrukowal"

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała