eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy › reklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Piotr <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy
    Date: Mon, 28 Jan 2008 13:15:03 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <fnkh17$nh6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: fbk54.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1201522535 24102 83.13.36.54 (28 Jan 2008 12:15:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Jan 2008 12:15:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.14 (Windows/20071210)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:513698
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    kupiłem 2 dni temu konsolę wideo, nie działa jak powinna, zawiesza się.
    Dzisiaj pakuje ją do pudełka (w praktycznie nienaruszonym stanie) i idę
    do sklepu ją zareklamować. Problem polega na tym że dowiedziałem się z
    różnych źródeł iż sklep wysyła produkt do serwisu, serwis do producenta
    (austria i anglia), może to potrwać ponad miesiąc...

    Tutaj pojawia się pytanie:
    czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy? albo wymiany (na miejscu) na inny
    egzemplarz? Nie mogę znaleźć na UOKIK ustawy regulującej reklamację...
    Coś mi się obiło o uszy że mogę zażądać zwrotu pieniędzy do 7 dni po
    zakupie.

    Pozdrawiam
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1