eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy › Re: reklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy
  • Data: 2008-01-28 14:42:04
    Temat: Re: reklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy
    Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    go! napisał(a):
    > Piotr wrote:
    >> sklep wysyła produkt do serwisu, serwis do producenta (austria i
    >> anglia), może to potrwać ponad miesiąc...
    >>
    >
    > chyba nie moze..
    > Do 14 dni a w szczegolnych przypadkach do 30
    > Powiedzmy ze takie wysylki to "szczegolne przypadki"
    >
    >

    Właśnie tego się boję, i dlatego dzisiaj idę do sklepu ze spakowanym
    sprzętem, w stanie nienaruszonym, poproszę ładnie o zamianę na miejscu,
    a jak sie nie uda to ładnie poproszę o zwrot pieniędzy.

    Dla mnie reklamacja gwarancyjna (czyli to co będą mi wciskać) odnosi się
    do produktu który się zepsuł podczas używania. W tym przypadku sprzęt
    nie działał prawidłowo od pierwszego włączenia, czyli nie jest w stanie
    jakim powinien być, czyli niezgodność produktu z umową.

    Mam nadzieję że się dogadam, bo nie chce czekać miesiąca na to aż sprzęt
    wróci z podróży po Europie...

    Dziękuję wszystkim za informacje.

    Pozdrawiam
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1