  • Data: 2008-01-28 15:41:32
    Temat: Re: reklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 28 styczeń 2008 14:17
    (autor s...@a...pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fnkkld$iu6$1@news.onet.pl>):

    > Istotne:
    > To nie znaczy ze sklep wymieni w ciagu 14 dni. Tyle ma na rozpatrzenie
    > reklamacji.

    Dlatego właśnie ta ustawa jest kija warta.... Rozpatrzy
    stwierdzając ,,wymienię za 2 miesiące'' albo ,,Nie chce mi się wymieniać
    wcale ić pan w diabły'', mylę się?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl