  • 1. Data: 2006-04-12 14:48:06
    Temat: odpis wyroku z uzasadnieniem
    Od: "Pytający" <f...@k...net.pl>

    Mam prośbę, potrzebuję pomocy w napisaniu wniosku o odpis wyroku z
    uzasadnieniem, ma ktoś może jakiś wzór? Sprawa była karna
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-12 15:00:56
    Temat: Re: odpis wyroku z uzasadnieniem
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Pytający napisał(a):
    > Mam prośbę, potrzebuję pomocy w napisaniu wniosku o odpis wyroku z
    > uzasadnieniem, ma ktoś może jakiś wzór? Sprawa była karna
    > pozdrawiam

    Sygn akt xxx
    Oskarżony: dane osakrżonego

    Wnoszę o doręczenie mi odpisu wyroku z dnia xx.xx.xxxx z uzasadnieniem.
    Podpis

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"