eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja › reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "smint" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja
    Date: Wed, 12 Apr 2006 18:41:16 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 15
    Message-ID: <e1jaj7$jh8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.207.101.12
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1144860071 20008 87.207.101.12 (12 Apr 2006 16:41:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Apr 2006 16:41:11 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: smint
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:381226
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Oddałem myszkę do serwisu gwarancyjnego. Mineło prawie 3 tygodnie
    powiedzieli, ze nie mają mojej myszki i powinienem dostac nową taką samą
    lecz oni nie mają takiej w magazynie. Zaproponowali mi w zamian 2 drozsze
    myszki z dopłatą ( 23,- i 50,-) ja sie na to nie zgodziłem więc kazali mi
    czekac dalej az przyjdzie decyzja od dystrybutora. Chciałem spytać ile
    maksymalnie muszę dać im czasu na załatwienie mojej reklamacji (z ich umowy
    gwarancyjnej wynika: Czas reklamacji wynosi 28 dni roboczych). Czy soboty
    też mozna zaliczyc do dnia roboczego (serwis jest czynny)? Czy mogę żadac
    zwrotu pieniedzy po upływie tych 28 dni?

    Pozdrawiam
    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1