  • 1. Data: 2002-03-20 22:38:04
    Temat: reklama publiczna
    Od: "freelance" <f...@w...pl>

    Mam pytanko, jeśli mam zamiar przesylać jako firma sms-y do dużego grona
    osób (baza danych), a owe sms-y będą formą reklamy tekstowej to czy według
    prawa, będzie to reklama publiczna tak jak np. w telewizji.

    O wypowiedz proszę osoby "siedzące w temacie"
    Dzięki,
    --
    pzdr,
    freelance

  • 2. Data: 2002-03-21 15:40:21
    Temat: Re: reklama publiczna
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 20 Mar 2002, freelance wrote:

> [...]
    > prawa, będzie to reklama publiczna tak jak np. w telewizji.
    >
    > O wypowiedz proszę osoby "siedzące w temacie"

    Nie siedzę w temacie, ale na chłopski rozum publicznym jest tylko przekaz
    który dociera do nieograniczonego grona odbiorców za pomocą środków
    masowych. Bardzo duża liczba osób to jeszcze nie publika.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-03-22 22:18:55
    Od: "freelance" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...
    > Nie siedzę w temacie, ale na chłopski rozum publicznym jest tylko przekaz
    > który dociera do nieograniczonego grona odbiorców za pomocą środków
    > masowych. Bardzo duża liczba osób to jeszcze nie publika.

    A czy w takim razie reklama w internecie przesyłana e-mailem jest reklamą
    publiczną?

    --
    pzdr,
    freelance

  • 4. Data: 2002-03-22 23:14:22
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 22 Mar 2002, freelance wrote:

    > A czy w takim razie reklama w internecie przesyłana e-mailem jest reklamą
    > publiczną?

    E-mailem nie, wysłana na newsy albo umieszczona na stronach WWW - tak
    (IMO).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)