  • 1. Data: 2002-03-20 20:45:31
    Temat: Posługiwanie się cudzą legitymacją szkolną
    Od: "Dreadman" <D...@o...pl>

    Co grozi mi za posłużenie sie legitymacją szkolną mojego kolegi. Podczas
    kontroli biletów w pociagu kanar zatrzymanł ową legitymację i spisał moje
    dane osobowe. Obecnie jestem pod opieką kuratora sądowego i jestem
    pelnoletni. Czy ktoś miał kiedys do czynienia z taką sprawą??? Co mam
    zeznawać w razie wezwania??? Wiem że sprawa się toczy. bo dotarło pismo z
    prokuratury do dyrekcji
    szkoły właściciela dokumentu.
    Za wszelkie odpowiedzi z góry bardzo dziękuję.
    --------
    Pozdrawiam... >>> ..... DREADMAN