  • 1. Data: 2002-03-20 20:44:36
    Temat: czas pracy w pracowkach sluzby zdrowia
    Od: ZdroYY <z...@a...net.usun>

    Witam !

    Chciałem zapytać - szukam wszelkich materiałów na temat czasu pracy w
    placówkach służby zdrowia ... Prawdę mówiąc zalezy mi na materiałach
    źródłowych to jest jakieś dzienniki
    ustaw/akty/rozporzadzenia/uchwały/statusty/wyroki NSa i sądu
    najwyższego/ i w ogóle i w szczególe
    Szukałem trochę po internecie ale przyznam po raz pierwszy ze efekty
    były bardziej niż mierne (może to dlatego że nie jestem prawnikiem i
    niespecjalnie mam pojęcie o tym czego szukam)

    Tak czy inaczej : czy mozecie wskazać jakie akty prawne to regulują ?

    Slyszalem ze ponoc wyszła w zeszłym roku jakaś aktualizacja a ponoć
    wtym jakis zespół trzech sędziów coś ustalił ale im się odwołano ...
    [ i w ogóle o tzzzoooo chooozi sam nie wiem]

    Czy ktoś z Was szanowni grupowicze jest w stanie mi pomóc i nieco
    przybliżyć temat ????
    Jakieś linki ?

    pozdrawiam

    grzesiek
    //red GL1500/6'99 1:10 w domu i Vmaax w sercu ;)))))
    --
    Grzegorz Zdrojkowski website: http://www.btsnet.com.pl/zdroj/
    e-mail: zdroj(at)btsnet.com.pl , GSM/SMS: +48 607202909 , #GG76829