  • 1. Data: 2019-07-13 23:06:07
    Temat: rejestracja email na fałszywe dane
    Od: Karol <b...@d...waw.pl>

    czy ktoś się spotkał z sytuacją, kiedy firma dająca bezpłatną usługe email
    zweryfikowała w ten czy inny sposób dane osobowe podane podczas rejestracji
    ?

    w zasadzie po co podawać dane przy rejestracji ? czy ma to jakieś znaczenie
    prawne ?
    może jakas hipotetyczna sytuacja kiedy ma to znaczenie kumus się nasuwa ?

    --
    Karol M.

  • 2. Data: 2019-07-21 20:10:56
    Temat: Re: rejestracja email na fałszywe dane
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.07.2019 o 23:06, Karol pisze:
> [...]
    > prawne ?
    > może jakas hipotetyczna sytuacja kiedy ma to znaczenie kumus się nasuwa ?

    Spotkałem się z sytuacją, że to, iż zakładając konto użytkownik podał
    fikcyjne dane było jedną z poszlak, że później niewywiązując się z umowy
    dopuścił się oszustwa (przestępstwo), a nie po prostu niewywiązał z
    umowy (nakaz zapłaty). Ale później konsekwentnie przy transakcji podał
    lipne dane.

  • 3. Data: 2019-07-21 22:07:04
    Od: Animka <a...@w...pl>

> [...]
    > dopuścił się oszustwa (przestępstwo), a nie po prostu niewywiązał z
    > umowy (nakaz zapłaty). Ale później konsekwentnie przy transakcji podał

    Przecież to jest darmowe konto-bez zobowiązań

    --
    animka

  • 4. Data: 2019-07-21 23:37:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.07.2019 o 22:07, Animka pisze:

    > Przecież to jest darmowe konto-bez zobowiązań
    Podał lipne dane przy zakładaniu konta i konsekwentnie sprzedając coś
    tam przez net. Prokurator uznał, ze działał zez góry powziętym zamiarem.

  • 5. Data: 2019-07-22 01:28:33
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Podał lipne dane przy zakładaniu konta i konsekwentnie sprzedając coś
    > tam przez net. Prokurator uznał, ze działał zez góry powziętym zamiarem.

    Przy sprzedaży podaje si swój adres domowy albo firmowy i numer konta.

    --
    animka

  • 6. Data: 2019-07-22 11:37:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 01:28, Animka pisze:

    > Przy sprzedaży podaje si swój adres domowy albo firmowy i numer konta.

    Jeśli transakcja przejdzie bez problemów, to w sumie nie ma wielkiego
    znaczenia, jakie dane podasz. Problem się zaczyna, jak coś się nie
    powiedzie.