  • 1. Data: 2006-10-04 13:23:40
    Temat: realizacja prawa wyborczego w stowarzyszeniu
    Od: "cyrek" <c...@o...pl>

    Witam, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemy natury prawnej:

    Jestem delegatem na walne zebranie stowarzyszenia, posiadam bierne i czynne
    prawo wyborcze.
    Statut stowarzyszenia nie reguluje wprost konieczności realizowania prawa
    wyborczego osobiście, w żadnych innych przepisach szczególowych też nie jest
    to spracyzowane.
    Pytanie brzmi: czy mogę ustanowić pełnomocnika, który w moim imieniu będzie
    uczestniczył w walnym zebraniu i głosował?

    Dodam, że delegatem zostałęm w drodze wyboru, którego dokonano na poziomie
    powiatowym, pełnomocnika chce ustanowić na zebranie wojewódzkie.

    Będę wdzięczny za pomoc w sprawie.

    pozdrawiam

    Mariusz Cyrulewski

  • 2. Data: 2006-10-05 11:01:06