  • 1. Data: 2006-10-04 13:19:40
    Temat: prosze o pomoc zrobili z niego głupka...
    Od: "Buxi" <b...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie kolega ma stare BMW pewnego razu podjechał pod nasza szkołe
    z kolega(w odwiedziny) i stali sobie przed budynkiem. Co chwile podchodzili
    do nich ludzie z naszej szkoly zeby sie z nimi przywitac bo ich znali.
    Zreszta ja tez polazłem i zamieniłem z nimi kilka słów. Nagle podjechał
    radiowóz i zaczeli ich rewidowac najpierw cały samochod(bardzo dokładnie)
    potem kieszenie itp. szukali narkotyków potem zabrali ich na komisariat i
    kazali sie rozebrac do bielizny co oczywiście zrobili bo nie chcieli sie
    stawiać i Tu moje pytanie Czy tak można co w takiej sytuacji miałbym zrobić?
    Co musze a co moge odmówić ?! POZMOZE KTOS??! prosze was i pozdrawiam

    begin 666 Buxi.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM"=7AI#0I&3CI
    "=7AI#0I%
    M34%)3#M04D5&.TE.5$523D54.F)U>&E =W N<&P-"E)%5CHR,# V,3 P-%0Q
    3,S$Y-#!:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
    `
    end

  • 2. Data: 2006-10-04 14:37:38
    Temat: Re: prosze o pomoc zrobili z niego głupka...
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    Użytkownik "Buxi" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy tak można

    Można

    >co w takiej sytuacji miałbym zrobić?

    A dlaczego ty miałbyś coś robić bo nie rozumiem...?

    > Co musze a co moge odmówić ?! POZMOZE KTOS??!

    A chcieli coś od ciebie?

    Iza

  • 3. Data: 2006-10-04 15:06:56
    Od: kuba <k...@w...pl>

    Buxi napisał(a):
    > stawiać i Tu moje pytanie Czy tak można co w takiej sytuacji miałbym zrobić?
    Można, a nawet należy - od tego oni są.

    > Co musze a co moge odmówić ?! POZMOZE KTOS??! prosze was i pozdrawiam
    Grzecznie robić to, o co oni (zapewne również grzecznie) proszą.

    Wspominali coś w tej Twojej szkole o przecinkach, czy nie ma już tego w
    programie?

    k.

  • 4. Data: 2006-10-04 15:17:04
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > kazali sie rozebrac do bielizny co oczywi?cie zrobili bo nie chcieli sie
    > stawiać i Tu moje pytanie Czy tak można co w takiej sytuacji miałbym zrobić?

    Najwyrazniej ktos ze szkoły zadzwonił z donosem, ze handluje narkotykami.

    > Co musze a co moge odmówić ?! POZMOZE KTOS??! prosze was i pozdrawiam

    Współpracowac.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 5. Data: 2006-10-04 16:39:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kuba" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wspominali coś w tej Twojej szkole o przecinkach, czy nie ma już tego w
    > programie?

    Na razie nie dostał matury od Giertycha, więc się nie czepiaj. ;)

  • 6. Data: 2006-10-04 18:40:02
    Od: stern <s...@0...pl>

    iza napisał(a):
    > Użytkownik "Buxi" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Można

    ty jak zwykle bezwzględna ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 7. Data: 2006-10-04 18:44:30
    Od: "Buxi" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Najwyrazniej ktos ze szkoły zadzwonił z donosem, ze handluje narkotykami.

    > Współpracowac.
    >
    > --
    > Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

    NIC nie chcieli ale gdybym sie znalazł w takiej sytuacji?! to co maja prawo
    mnie rozebrac ?!

  • 8. Data: 2006-10-04 18:48:55
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

    > ty jak zwykle bezwzględna ;)

    No wiesz ! Ja jestem łagodna i wyrozumiała - to moje przewodnie cechy
    charakteru ;P

    Iza

  • 9. Data: 2006-10-04 19:22:50
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > NIC nie chcieli ale gdybym sie znalazł w takiej sytuacji?! to co maja prawo
    > mnie rozebrac ?!

    Na ulicy na pewno nie ... ale na posterunku mozesz zostac przeszukany
    "dokładniej".

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 10. Data: 2006-10-04 20:09:01
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    qwerty napisał(a):
    > Użytkownik "kuba" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Na razie nie dostał matury od Giertycha, więc się nie czepiaj. ;)

    Ale za to jaką ładną sygnaturkę sobie zrobił :-)

    --
    Kaja