  • Data: 2003-01-06 17:48:33
    Temat: rachunek za energie
    Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie.
    Z powodu trudnej sytuacji mam zalegly jeden rachunek za energie z mc.
    grudnia.
    Chcialam sie czuc ok i nie bac sie za ktos mnie bedzie nachodzil w spr. tego
    rachunku i chcialam wystosowac do nich pismo ze w\w rachunek ureguluje
    20tego mc.
    Zadzwonilam do nich z pytaniem do jakiego dzialu moge je zaniesc.Okazalo sie
    iz moge je sobie wsadzic gleboko bo oni i tak maja prawo w miedzyczasie mi
    odciac prad.
    Czy Energa ma prawo ot tak sobie odciac prad z powodu 500zł ktore
    nieuregulowalam w grudniu.?Czy nie powinni najpierw ustosunkowac sie do
    mojego pisma?

    MJ.