    From: "Stokrotka" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pytenie do prawnikow
    Date: Thu, 31 Jan 2002 14:00:49 +0100

    Jestem tu nowa. w Rodzinie mamy dosc powazny problem...
    Umarla mi babcia....Tragedia zdarzyla sie w naszej rodzinie...Juz po
    pogrzebie itd.Neistety brat mojego ojca jest czlowiekiem,ktory od lat
    goni za majatkami.pieniedzmy itd,.Jest testamet-niestety z 96
    roku.,babcia pisala go jeszcze przed smiercia dziadka.ktory umarl 3 lata
    temu.Jest tam napisane,ze w przypadku.gdyby umarli obydwoje-dziadek i
    babcia,dom.oraz kamienica..itd kosztownosci przepsiuje mojemu ojcu...Jak
    to widzicie prawnicy?czy tata ma szanse?
    sa problemy..tata teraz nie moze isc do adwoakta..poniewaz brat zabral
    mu pieniadze..
    Zaznaczam,ze brat jest dosc nieobliczalny..nie wiadomo co teraz
    zrobic.>mozemy prosic o pomoc?
    bardzo prosze

    PS.testamenty byly 2,bodjaze jeszcze z 83 roku,ale ten ejst bardzij
    korzystny.