  • Data: 2002-01-31 19:16:10
    Temat: Re: pytenie do prawnikow
    Od: "Stokrotka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Wtedy decydowałyby jego postanowienia - oczywi?cie tylko je?li w
    >przeprowadzonym postępowaniu nie wykazano by jego nieważno?ci.

    czyli jest wszystko dobrze,bo on pozostawil majatek swojej zonie...

    >Oczywi?cie pokręciłem :/ Babcia i synowie dziedzicz? po 1/3,
    ostatecznie
    >więc ojciec otrzyma 5/6 spadku, a brat 1/6.

    ale brat jest pozbawiony zachowku:) wiec chyba calosc tacie?
    ciekawa jestem co by musial zrobic brat aby postepowanie nie udalo sie?
    jest to bardzo przebiegly czlowiek...az sie go boje

    >Niekoniecznie, można przecież spłacić jego udział - dział spadku to już
    >osobna sprawa i niezwi?zana ze stwierdzeniem spadku.

    czyli zamledowanie wiele nie daje?

    >Ale w jaki sposób ten testament mógł być korzystniejszy dla ojca niż
    >istniej?cy?

    nie jestem pewna jak babcia zalatwila sprawe z testamentem po
    dziadku-moze tu to odegrac kluczowa role...Wtedy moim zdaniem moglyby
    byc porblemy .

    >Na pewno przydałoby się to, gdyby brat wyci?gn?ł sk?d? swoj? wersję
    >testamentu.

    :)

    korzystajac z okazji chcialam zapyytac kto z panstwa zdawal na prawo na
    UJ???

    pozdrawiam