  • 11. Data: 2003-01-02 11:23:42
    Temat: Re: pytanko, pilne...
    Od: t...@w...pdi.net

    Gacek <G...@a...pl> wrote:

    > Cieszy sie ze ktos mnie wyreczyl i to napisal, ale ... w przypadku
    > neostrady o ile dobrze sie doczytalem problem pojawia sie tylko w
    > przypadku sieci osiedlowych - w umowie precyzuje sie konkretny LOKAL do
    > ktorego dostarczany jest sygnal(?) wiec w przypadku firmy wszystko jest
    > w porzadku. Gorzej w przypadku sieci osiedlowych, gdzie jedna osoba
    > zwykle ma lacze na siebie i udostepnia pozostalym.

    Nie mam przed soba regulaminu Neo ale jest cos o udostepnianiu POZA lokal.
    Na trzepaku ktos sie chwalil, ze rozwiazal to w ten sposob, ze ze wszystkimi
    ludzmi ktorym udostepnil Internet z Neo podpisal umowe o wynajem lokalu (za
    symboliczna zlotowke).

    > Pozdr,
    > G.

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 12. Data: 2003-01-04 18:42:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Dec 2002, Niuniek wrote:

    >+ Użytkownik Artur napisał:
    [...]
    >+ > Slowem - jeżeli okaze się, ze lamiesz umowe - umowa może byc zerwana.
    >+
    >+ Znowu okłamujesz ludzi i narażasz ich na koszta.
    >+ Mojemu kumplowi sami monterzy z TP SA pomagali podłączyć router albo
    >+ hub i komputery jego i żony. Właśnie do SDI.

    Zdaje się że się nieco rozpędziłeś: nawet *jeśliby* chodziło
    w oryginalnym pytaniu o TPSA to nie było słowa o SDI.
    A w umowie na SDI zakazu podłączania "trzecich" komputerów
    nie ma ! W odróżnieniu od np. Neostrady...

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2003-01-05 18:23:21
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    >A w umowie na SDI zakazu podłączania "trzecich" komputerów
    >nie ma ! W odróżnieniu od np. Neostrady...

    Zgadzam się, Artur nie tylko nie 'narażał ludzi na koszta'
    (skąd ja znam to stwierdzenie ;) ale mógł kogoś przed nimi
    uchronić, szczególnie pisząc o tym jak np. można to wykryć ;)

    Do tego co napisałeś dodam jeszcze uwagę, że *nawet gdyby*
    pytanie dotyczyło SDI głównym argumentem w odpowiedzi powinno
    być IMO to, że umowa SDI nie zabrania udostępniania, a nie to
    że ktoś gdzieś tak robił albo że sie 'nie czepiają'.

    Jest oczywiste że złamanie umowy _zawierającej_ taki zakaz
    (należy jeszcze przeczytać dokładnie o jakie udostępnianie
    chodzi) _może_ się skończyć jej zerwaniem i/lub zapłatą kary.
    W takim przypadku można jedynie liczyć na to, że nie
    będzie to wykryte i 'ścigane' ale to już osobna sprawa.

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl