  • 1. Data: 2002-12-30 21:51:13
    Temat: pytanko, pilne...
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Czy jesli w umowie mam napisane, ze nie moge udostepniac swojego lacza
    osobom trzecim tzn. ze rowniez zabronione jest rozdzielanie go np. w
    wypadku kiedy mam 3 komputery w domu i chcialbym, zeby brat tez mogl
    sie laczyc z internetem ?

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 2. Data: 2002-12-30 23:45:09
    Temat: Re: pytanko, pilne...
    Od: "Gacek" <G...@A...pl>

  • 3. Data: 2002-12-30 23:47:17
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Slawek wrote:
> [...]
    > osobom trzecim tzn. ze rowniez zabronione jest rozdzielanie go np. w
    > wypadku kiedy mam 3 komputery w domu i chcialbym, zeby brat tez mogl

    Zapytaj providera.
    Jeśli to jest TPSA to Ci powiem - nie czepiają się w ogóle.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 4. Data: 2002-12-31 00:56:11
    Od: Artur <a...@j...net>

    Elito - pytanie brzmialo: "czy jeżeli w umowie jest napisane" - czyli
    umowa precyzuje, iż nie wolno. Wiem wiem - z TPSA masz doswiadczenia, w
    koncu po tym co wyczyniales z SDI zablokowali ci łącze (wypowiedzieli
    umowe).
    Jednak nawet NAT nie uchroni takiego delikwenta.
    Logi z routera nie klamia:

    Pro Inside global Inside local Outside local
    Outside global
    tcp 213.xx.xx.xx:2161 192.168.0.134:2161 81.86.242.91:1214
    81.86.242.91:1214
    tcp 213.xx.xx.xx:4492 192.168.0.75:4492 24.24.137.221:1377
    24.24.137.221:1377

    Itd. Itd.

    Slowem - jeżeli okaze się, ze lamiesz umowe - umowa może byc zerwana.

    A.

  • 5. Data: 2002-12-31 02:37:43
    Od: Niuniek <a...@t...pl>

    Użytkownik Artur napisał:
> [...]
    > Logi z routera nie klamia:

    > Slowem - jeżeli okaze się, ze lamiesz umowe - umowa może byc zerwana.

    Znowu okłamujesz ludzi i narażasz ich na koszta.
    Mojemu kumplowi sami monterzy z TP SA pomagali podłączyć router albo
    hub i komputery jego i żony. Właśnie do SDI.
    Jeszcze inny znajomy ma kablówkę TP SA i też mu pomagali (za drobną
    opłatą, ale ) podłączyć w domu 3 komputery podczas gdy dostali 2 IP.

  • 6. Data: 2002-12-31 05:06:11
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Niuniek wrote:
    [..]
    > opłatą, ale ) podłączyć w domu 3 komputery podczas gdy dostali 2 IP.

    Ja w firmie też miałem na SDI kilka komputerów i nikt się nie czepiał.

    Ale cholera nie wiedziałem, że mi wypowiedziano umowę i nie mam już SDI!
    No.. no.. że też to ja się muszę o tym od obcych dowiadywać, a nie od
    samej TP SA !
    Arturek to ma jednak niezłe te zielska eee...znaczy się... fusy ;((

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 7. Data: 2002-12-31 09:55:41
    Temat: Odp: pytanko, pilne...
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...wikings.pl>

    W zwiazku z tym, ze mam plonka na tego pana, odpowiem tak:

    "rozdzielanie" w Twoim miemaniu jest rowniez udostepnianiem !
    Udostepniac nie wolno.
    W tym przypadku musisz zaplacic za 3 komputery. Chyba, ze poprosisz o
    mniejszy pakiet, oby tylko byl internet za przystepna dla Ciebie cene.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2003-01-01 12:41:34
    Od: Michal Malowski <m...@u...poczta.onet.pl>

    Niuniek wrote:
    > Mojemu kumplowi sami monterzy z TP SA pomagali podłączyć router albo
    > hub i komputery jego i żony. Właśnie do SDI.
    Masz racje. W regulaminie dot. swiadczenia uslugi SDI tepsa nie
    zastrzega, ze lacza nie wolno wspoldzielic/udowstepniac. A wiec wolno!
    Niestety, takie zastrzezenie jest w regulaminie dot. Neostrady (plus) (a
    afaik zlamanie umowy wiaze sie z zabraniem urzadzen i kara pieniezna).

    Michal

  • 9. Data: 2003-01-01 13:44:40
    Od: "Gacek" <G...@A...pl>

    "Michal Malowski" <m...@u...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
    (a
    > afaik zlamanie umowy wiaze sie z zabraniem urzadzen i kara pieniezna).
    Cieszy sie ze ktos mnie wyreczyl i to napisal, ale ... w przypadku
    neostrady o ile dobrze sie doczytalem problem pojawia sie tylko w
    przypadku sieci osiedlowych - w umowie precyzuje sie konkretny LOKAL do
    ktorego dostarczany jest sygnal(?) wiec w przypadku firmy wszystko jest
    w porzadku. Gorzej w przypadku sieci osiedlowych, gdzie jedna osoba
    zwykle ma lacze na siebie i udostepnia pozostalym.

    Pozdr,
    G.

  • 10. Data: 2003-01-01 14:03:54
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Gacek wrote:
    [..]
    > Gorzej w przypadku sieci osiedlowych, gdzie jedna osoba
    > zwykle ma lacze na siebie i udostepnia pozostalym.

    No w takim przypadku to nie dziwne, że operator się burzy. :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm