  • 1. Data: 2002-12-30 19:23:29
    Temat: Umowa zlecenia i podatek
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Czy będąc studentem i pracująć w 2002 roku tylko na umowy zlecenia i o
    dzieło mogę od uzyskanego dochodu odliczyć wydatki poniesione na kurs
    językowy?
    (wiem, pewnie mnie wygonicie na pl.soc.prawo.podatki ale nie róbcie tego, bo
    tam już od dawna nikt mi nie odpowiada na to pytanie :( )

  • 2. Data: 2002-12-30 20:06:11
    Temat: Re: Umowa zlecenia i podatek
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    Użytkownik -=Przemek=- <c...@d...alter.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:auq6fm$bmi$...@n...tpi.pl...
> [...]
    bo
    > tam już od dawna nikt mi nie odpowiada na to pytanie :( )

    Odpowiedz jest prosta: NIE
    Musiałbys pracowac na umowe o prace.

    D.A.

  • 3. Data: 2002-12-30 21:47:31
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "D.A." <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Odpowiedz jest prosta: NIE
    > Musiałbys pracowac na umowe o prace.

    a skąd to wynika?
    Bo ja przestudiowałem Ustawę o podatku doch. od osób fiz. i nie wynika z
    niej (przynajmniej w moim nieprawniczym rozumowaniu), abym nie mógł sobie
    odliczyć...

  • 4. Data: 2002-12-31 08:36:51
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > niej (przynajmniej w moim nieprawniczym rozumowaniu), abym nie mógł sobie

    Możesz sobie odliczyć (art. 27 a). Właściwie to nie wiem skąd się wzięło te
    "nie", ale chętnie się dowiem.

    Pozdrawiam
    Ciacho