  • 1. Data: 2002-12-30 21:10:03
    Temat: wynajem lokalu-problem! POMOCY!!!
    Od: "Ja" <j...@n...spam.wp.pl>

    Witam grupowiczów. Mam problem natury prawnej, a dokładniej chodzi o to, że
    podpisałem umowe najmu lokalu 1.12.2002. Dzisiaj właściciel przysłał mi
    wypowiedzenie tzn 30.12.2002. Mielismy umowe zawarta na czas nieokreslony z
    okresem wypowiedzenia 3 miesiac, tzn, ze musiałbym płacić mu za okres w
    ktorym interes za bardzo nie idzie, a na sezon musze spadac! Mam takie
    pytanie: czy nie moge jakos obejsc tego okresu wypowiedzenia i wynieść sie
    już jutro? Sprawa jest pilna. Wszystkim chcącym pomóc WIELKIE DZIĘKI.

  • 2. Data: 2002-12-31 02:07:25
    Temat: Re: wynajem lokalu-problem! POMOCY!!!
    Od: "Cichy" <m...@p...onet.pl>

    > Mielismy umowe zawarta na czas nieokreslony z
    > okresem wypowiedzenia 3 miesiac,

    Trzeba było zawrzeć inna umowę.

    > tzn, ze musiałbym płacić mu za okres w
    > ktorym interes za bardzo nie idzie, a na sezon musze spadac!

    To było wiadome przy podpisywaniu umowy.

    > pytanie: czy nie moge jakos obejsc tego okresu wypowiedzenia i wynieść sie
    > już jutro? Sprawa jest pilna. Wszystkim chcącym pomóc WIELKIE DZIĘKI.

    Umów należy dotrzymywać i przestrzegać.

    Cichy

  • 3. Data: 2002-12-31 09:46:52
    Od: "Kostek" <d...@f...onet.pl>

    Umów się dotrzymuje. Jakby było łatwiej żyć, gdyby na świecie było więcej
    słownych ludzi.

  • 4. Data: 2002-12-31 09:53:48
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    oczywiście, że możesz, nikt Cię przecież nie trzyma za rekę,
    ale właściciel będzie mógł Cię pozwać o czynsz za ten okres
    Nie możesz się z nim umówić jakoś?