  • 1. Data: 2002-05-10 10:18:12
    Temat: pytanie z turystyki
    Od: "Indalo" <i...@p...fm>

    czy ktoś wie jakie sa konsekwencje wykonywania zawodu pilota wycieczek bez
    odpowiednich (aktualnych) uprawnień?

    a jakie sa konsekwencje dla biura za zatrudnienie takiego delikwenta?

    z góry dziękuję za odpowiedź

    Marcin

  • 2. Data: 2002-05-10 16:21:37
    Temat: Re: pytanie z turystyki
    Od: c...@g...pl

    hej,
    mialem z tym doswiadczenie "na zywo" :-). Firmie, ktorej sie udowodni,
    ze grupe prowadzi niewykfalifikowana kadra (wychowawcy, piloci itp.)
    grozi utrata koncesji oraz w extremalnych przypadkach oskarzenie o
    zaniedbanie.
    Pilot moze zostac (za granica) zatrzymany do wyjasnienia (zazwyczaj 24
    godz.) i grupa wtedy zostaje sama :-).
    Nie spotkalem sie z przypadkiem ukaraniem pilota za brak uprawnien ale
    nie wiem na 100% jak to funkcjonuje.
    Pozdrawiam, Charlie