  • 1. Data: 2002-05-10 09:24:52
    Temat: publiczne obelgi
    Od: "asia" <l...@a...net>

    Juz kilkakrotnie mialam okazje zostac wyzwana od najgorszych przez byla
    znajoma. Robi to podczas przypadkowych spotkan (mieszkamy w jednym osiedlu),
    nie zwazajac na otaczajacych nas ludzi czy np. moje dziecko. Do tej pory
    staralam sie udawac, ze nie mnie to dotyczy ale po wczorajszym spotkaniu
    zaczynam miec tego dosc. Nie chce odpowiadac tym samym, nie lezy to w mojej
    naturze. Co moge zrobic nie znizajac sie do jej poziomu? Skarga na policje?
    Bede wdzieczna za porade. Asia