  • 1. Data: 2002-05-10 11:39:01
    Temat: Zamiana os.fizycz na spolke
    Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl>

    Czy jest mozliwe udowodnienie czegoś takiego.
    W czasie trwania małżeństwa została zalozona firma (moja i meza)
    Umowa - ustna - była, że to wspólna firma, ale zgłoszona zostanie jako osoba
    fizyczna na jedna osobę (na meza) - bo to szybciej i mniej kosztowne.

    Czy istnieje mozliwość udowodnienia, że tak naprawdę był to rodzaj spółki -
    zawartej ustnie. Pracowałam wspólnie w firmie przez 5 lat (po 8 -10 godzin
    dziennie). Przez pierwsze 4 miesiące tylko ja prowadziłam firmę i to ja
    byłam za wszystko odpowiedzialna.

    Czy istnieją takie praktyki?

    Karolka