  • 1. Data: 2002-05-10 09:02:31
    Temat: odwołanie od wypowiedzenia o prace
    Od: "Marcin Zawadzki" <a...@k...net.pl>

    Pytanie mam Takie a wlasciwie kilka:
    1. do odwolania do sadu pracy trzeba zalaczyc orginalne dokumęty czy moga to
    byc kserokopie tych dokumętow ?
    2. jakie sa oplaty z tytulu wniesienia sprawy do sadu pracy ?
    3. w przypadku jesli sprawa zostanie rozstrzygnieta na korzysc pracownika
    ale nie zostanie uwzgledniona mozliwosc powrotu do pracy jakiej wysokosci
    mozna zadac odszkodowania ?

    dziekuje z gory za wszelkie odpowiedzi

    Marcin Zawadzki

  • 2. Data: 2002-05-11 08:06:52
    Temat: Re: odwołanie od wypowiedzenia o prace
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > Pytanie mam Takie a wlasciwie kilka:
    > 1. do odwolania do sadu pracy trzeba zalaczyc orginalne dokumęty czy moga
    > byc kserokopie tych dokumętow ?

    sadze ze moga byc ksera

    > 2. jakie sa oplaty z tytulu wniesienia sprawy do sadu pracy ?

    nie ma oplat

> [...]
    > ale nie zostanie uwzgledniona mozliwosc powrotu do pracy jakiej wysokosci

    piotr

  • 3. Data: 2002-05-11 16:23:34
    Od: "Sebastian Frydrych" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    Marcin Zawadzki <a...@k...net.pl> napisał(a):
    odpowiedz
    - naturalnie możesz dolaczyc kserokopię z tym że obliguję Cię to do zlożenia
    dodatkowych odpisów zalacznikow do akt sądowych
    - jesteś ustawowo zwolniony od ponoszenia kosztów sądowych co implikuje
    równiez mozliwosć zlożenia wniosku o wyznaczenie pelnomocnika - naturalnie po
    wyczerpaniu dyspozycji artykulu 117 Kodeks.Postepow.Cywilnego
    - sprawe tę reguluje artykul 45 i nastepne Kodeksu Pracy zajrzyj na
    www.sejm.gov.pl
    - zawsze możesz zlożyć powództwo z roszczeniem altermatywnym tzn. wnosic o
    przywrócenie do pracy lub o zaplatę określonej kwoty - vide: KP