  • 11. Data: 2008-10-02 14:24:21
    Temat: Re: pytanie ws. prawa pracy (chyba) - niesolidny szef
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gc1uci$p27$1@kontener.atcom.net.pl news
    <color1@{wytnij.to}interia.pl> pisze:

    > wypraszam sobie...
    A wypraszaj sobie na zdrowie.

    > mam korespondencje sluzbowa, z jej ciaglosci (kilka miesiecy) wynika ze
    > premie mialy byc wyplacane za przyniesiony zysk, z konkretnych dzialan
    > pracownika, a nie byc uznaniowe. zysk zostal przyniesiony, premii nie ma.
    Jeśli to nieszyfrowana i niepodpisana elektronicznie (z ważnym certyfikatem)
    korespondencja elektroniczna to nic nie masz.

    A co na to wszystko inni wystawieni pracownicy? Chcą coś z tym zrobić, czy
    już się pogodzili i pochylili? W grupie często łatwiej i skuteczniej.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2008-10-02 19:08:13
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    > A co na to wszystko inni wystawieni pracownicy? Chcą coś z tym zrobić,
    > czy już się pogodzili i pochylili? W grupie często łatwiej i skuteczniej.

    inni dostali (choc niezgodnie z wyliczeniami to jednak), ja zostalem
    pominiety, bo zlozylem wypowiedzenie w trybie "za wypowiedzeniem"

  • 13. Data: 2008-10-02 19:27:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gc3687$dre$1@kontener.atcom.net.pl news

    > inni dostali (choc niezgodnie z wyliczeniami to jednak), ja zostalem
    > pominiety,
    Divide et impera, proste.
    Ewntualnie dodatkowo nauczanie przez przykład.

    > bo zlozylem wypowiedzenie w trybie "za wypowiedzeniem"
    To bardzo interesujący tryb, nie znałem go dotąd. ;)

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2008-10-03 01:50:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gc4jb5$kad$1@nemesis.news.neostrada.pl olo <o...@o...pl>
    pisze:

    > IMVHO nie da się podpisać elektronicznym *podpisem kwalifikowanym*
    > dokumentu nie szyfrując jego treści
    Masz słuszność.

    BTW - co z twoim kodowaniem?

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-10-03 07:50:33
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte"

    > Jeśli to nieszyfrowana i niepodpisana elektronicznie
    IMVHO nie da się podpisać elektronicznym *podpisem kwalifikowanym* dokumentu
    nie szyfrując jego treści, jednak nigdzie jawnie wymóg szyfrowania nie
    występuje. Szyfrowanie zresztą tu użyte nie służy do utajnienia treści ale
    do ochrony przed fałszerstwem.

    pzdr
    olo

  • 16. Data: 2008-10-03 09:30:35
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 3 Oct 2008 09:50:33 +0200,
    olo <o...@o...pl> screamed:
    > IMVHO nie da sie podpisaae elektronicznym *podpisem kwalifikowanym* dokumentu
    > nie szyfruj?c jego tre?ci, jednak nigdzie jawnie wymóg szyfrowania nie
    > wystepuje. Szyfrowanie zreszt? tu u?yte nie s?u?y do utajnienia tre?ci ale
    > do ochrony przed fa?szerstwem.

    To by oznaczało konieczność posiadania Twojego klucza prywatnego przez
    inne osoby. To właśnie podpis służy do ochrony przed fałszerstwem.
    Szyfrowanie do ochrony treści.

    Ustaw MIME bo wysyłasz śmieci.
    http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 11:29:00 user up 11849 days, 23:24, 1 user, load average: 0.94, 0.95, 0.68 ]

    necrophilia, n.: Dropping in for a cold one.

  • 17. Data: 2008-10-03 09:45:41
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko"

    > To by oznaczało konieczność posiadania Twojego klucza prywatnego przez
    > inne osoby. To właśnie podpis służy do ochrony przed fałszerstwem.
    > Szyfrowanie do ochrony treści.

    Poprawiam niestaranność

    jest:
    nie szyfrując jego treści