  • 1. Data: 2008-10-01 07:28:12
    Temat: dostawca internetu - inwigilacja
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    Witam!
    Jakie treści może archiwizować dostawca internetu, czy procz logów w postaci
    połaczeń z tym i z tym o tej i o tej godzinie może też zapisywac treść rozmów
    itp. ? (założenie ze nie ma 'podsłuchu' założonego na zlecenie prokuratury)

  • 2. Data: 2008-10-01 12:29:00
    Temat: Re: dostawca internetu - inwigilacja
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Dnia 01-10-2008 o 09:28:12 autor
    <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > rozmów
    > itp. ? (założenie ze nie ma 'podsłuchu' założonego na zlecenie

    Ja dołączam się do pytania:
    jakie treści może archiwizować właściciel strony ?
    bo spotkałem się z tym, ze gromadzi IP, obok IP ma indtwidualny adres
    mailowy, a czasem nawet razem z IP adres, miasto i telefon z imieniem i
    nazwiskiem.

    --
    Tomasz Renik jestem

  • 3. Data: 2008-10-01 15:38:58
    Od: "mike" <d...@n...com>

    "Tomek Renik" <s...@p...pl> wrote in message
    o.pl...
> [...]
    > bo spotkałem się z tym, ze gromadzi IP, obok IP ma indtwidualny adres
    > mailowy, a czasem nawet razem z IP adres, miasto i telefon z imieniem i

    A nie podałeś przypadkiem tego w formularzu w chwili podpisywania umowy?

  • 4. Data: 2008-10-01 16:34:06
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    " autor" <n...@g...pl> wrote
> [...]
    > rozmów
    > itp. ? (założenie ze nie ma 'podsłuchu' założonego na zlecenie

    Zakłając, że nie podlega pod ustawę prawo telkomunikacyjne, to ograniczeń
    zbyt nie widać.
    Regulamin, umowa, nic więcej. Nie widać powszechnego zakazau zbierania
    treści przez ISP innego niż tego w powyższej ustawie.
    Ochrona dóbr osobisych natomiast ogranicza wykorzystanie treści listów. Co
    do gromadzenia a nawet czytania to... hm luźno to widzę.
    Było zresztą:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/72e7ed2d3f590d07/b5435d8c1e3d8560?hl=pl&
    lnk=st&q=[trzykoty]+prawo+telekomunikacyjne#b5435d8c
    1e3d8560