  • 1. Data: 2008-10-01 06:04:55
    Temat: 'nawoływanie' do bojkotu wyborow
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witam

    jezeli mam juz dosyc tej pseudodemokracji
    i nawolywac bede do bojkotu wyborow,
    takich jakie sa obecnie,
    czy moge zostac pociagniety? z jakiegos paragrafu?

    pzdr

  • 2. Data: 2008-10-01 09:04:15
    Temat: Re: 'nawoływanie' do bojkotu wyborow
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On 1 Paź, 07:04, "grubianin" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    > i nawolywac bede do bojkotu wyborow,
    > takich jakie sa obecnie,
    > czy moge zostac pociagniety? z jakiegos paragrafu?

    IMO mozesz, tylko pozniej, prosze- nie narzekaj na jakosc politykow i
    polityki.
    ani w relacjach bezposrednich, ani za pomoca kompa, okey?

  • 3. Data: 2008-10-01 12:26:31
    Temat: Re: 'nawo3ywanie' do bojkotu wyborow
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    "Szymon von Ulezalka" <a...@i...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    >IMO mozesz, tylko pozniej, prosze- nie narzekaj na jakosc politykow i
    >polityki.
    >ani w relacjach bezposrednich, ani za pomoca kompa, okey?

    Ja nie głosowałem - a skoro nie wolno narzekać czy możesz mi powiedzieć
    gdzie mogę osobiście dać w ryja tym którzy wybrali ten rząd?
    Bojkot też jest formą wyboru i tylko oszołomy nie słyszały nigdy w
    wstzrymaniu się od głosu - przecież telewizja kazała im coś wybrać.

    Konrad

  • 4. Data: 2008-10-01 14:57:39
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Konrad pisze:

> [...]
    > Bojkot też jest formą wyboru i tylko oszołomy nie słyszały nigdy w
    > wstzrymaniu się od głosu - przecież telewizja kazała im coś wybrać.

    Tyle że bojkot czy wstrzymanie się od głosu z matematycznego punktu
    widzenia jest tożsamy z oddaniem głosu na partię która wygra. Dlatego
    lepszym rozwiązaniem jest oddanie głosu na najmniej prawdopodobnego
    zwycięzcę, przy czym metoda ta jest niebezpieczna w sytuacji masowego
    jej zastosowania - w praktyce ryzyko nie występuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 5. Data: 2008-10-01 18:03:32
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

> [...]
    > zwycięzcę, przy czym metoda ta jest niebezpieczna w sytuacji masowego jej
    > zastosowania - w praktyce ryzyko nie występuje.

    cieniutko u ciebie z matematyką:O( z wiedzą o demokracji podobnie :O)

  • 6. Data: 2008-10-01 19:21:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sebcio pisze:

> [...]
    > widzenia jest tożsamy z oddaniem głosu na partię która wygra. Dlatego
    > lepszym rozwiązaniem jest oddanie głosu na najmniej prawdopodobnego

    Z punktu widzenia ordynacji wyborczej to nie ma chyba znaczenia, czy nie
    głosujesz, czy głosujesz na kogoś kto nie wejdzie.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 7. Data: 2008-10-01 20:43:46
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 01 Oct 2008 21:21:07 +0200, Johnson wrote:

    > Z punktu widzenia ordynacji wyborczej to nie ma chyba znaczenia, czy nie
    > głosujesz, czy głosujesz na kogoś kto nie wejdzie.

    Zmienia się próg do przekroczenia.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2008-10-01 21:16:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gbv3ua$1qe$1@news.wp.pl grubianin <g...@w...pl>
    pisze:

    > jezeli mam juz dosyc tej pseudodemokracji
    > i nawolywac bede do bojkotu wyborow,
    > takich jakie sa obecnie,
    > czy moge zostac pociagniety? z jakiegos paragrafu?
    Za samo propagowanie nieuczestniczenia w wolnych wyborach to nie, ale co
    chcesz przez to osiągnąć?
    Przecież i tak będą ważne.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2008-10-01 21:32:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Za samo propagowanie nieuczestniczenia w wolnych wyborach to nie, ale co
    > chcesz przez to osiągnąć?
    > Przecież i tak będą ważne.

    Jak wszyscy nie pójdą to nie będą ważne :)

  • 10. Data: 2008-10-01 21:39:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gc0qa6$cje$2@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > Jak wszyscy nie pójdą to nie będą ważne :)
    Oraz jak nikt nie będzie kandydował. :)

    --
    Jotte