  • 31. Data: 2006-01-29 19:12:19
    Temat: Re: pytanie prawo rodzinne
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "ed" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:drddqt$kv6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ale ja nie jestem matką polką tylko matką,

    kazda tak mowi

    a poza tym jesteś strasznie
    > znerwicowany.....

    jestem wqrw..., a nie znerwicowany

    .może znęcałeś się nad żoną i synem i dlatego sąd odebrał
    > Ci prawa......, a teraz odreagowujesz to w internecie.

    mam pelne prawa rodzicielskie i bede je mial
    a o znecaniu sie nad dzieckiem to raczej sie nie wypowiadaj, bo zneca
    sie jego matka w pelnym majestacie polskiego prawa,
    zazda niemal baba wola sztandarowo, ze facet pil i bil. wiec nie pierd..
    mi takich rzeczy, bo nie ten adres

    > zadałam konkretne
    > pytanie, nikt nie udzielił mi odpowiedzi, widzę tylko jakiś bełkot
    > frustrata.....

    dostalas odpowiedz i to konkretna, naucz sie jeszcze tylko czytac ze
    zrozumieniem

    --
    pozdro
    ape