  • 1. Data: 2006-01-23 20:49:53
    Temat: Czerwone swiatlo
    Od: "Marius Horak" <n...@e...con>

    Ludzie na pl.regionalne.szczecin pisza ze w Szczecine lapia za
    przechodzenie ulic na czerwonym swietle.

    Kilka lat temu prawnik z Warszawy zapewnial mnie ze przepisy ulegly
    zmianie i ze mozna przechodzic na czerwonym na wlasne ryzyko.

    Jak to jest?

    MH

  • 2. Data: 2006-01-23 20:51:47
    Temat: Re: Czerwone swiatlo
    Od: "el gato" <c...@o...pl>

    Uzytkownik "Marius Horak" <n...@e...con> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Kilka lat temu prawnik z Warszawy zapewnial mnie ze przepisy ulegly
    > zmianie i ze mozna przechodzic na czerwonym na wlasne ryzyko.

    Podobno emeryci moga przechodzic na czerwonym swietle...;)

    el gato

  • 3. Data: 2006-01-23 20:56:36
    Od: "Yusek" <y...@w...pl>

> [...]
    >
    > Kilka lat temu prawnik z Warszawy zapewnial mnie ze przepisy ulegly
    > zmianie i ze mozna przechodzic na czerwonym na wlasne ryzyko.

    Oczywiscie ze <mozna> przechodzic na czerwonym swietle. Pytanie tylko czy
    <wolno> to robic :D

  • 4. Data: 2006-01-23 21:01:41
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    > Kilka lat temu prawnik z Warszawy zapewnial mnie ze przepisy ulegly
    > zmianie i ze mozna przechodzic na czerwonym na wlasne ryzyko.

    Oczywiscie! Ryzykujesz, ze Cie zlapia i zaplacisz mandat ;)

  • 5. Data: 2006-01-23 21:05:01
    Od: mm <m...@m...com>

    W Wielkiej Brytanii tak wolno robić.

  • 6. Data: 2006-01-23 21:12:21
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "mm" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    > W Wielkiej Brytanii tak wolno robić.

    tak, ale tam maja "lewe" przepisy :p

    --
    pozdro
    ape

  • 7. Data: 2006-01-23 21:41:48
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 23 Jan 2006 20:49:53 GMT,
    Marius Horak <n...@e...con> screamed:
> [...]
    >
    > Kilka lat temu prawnik z Warszawy zapewnial mnie ze przepisy ulegly
    > zmianie i ze mozna przechodzic na czerwonym na wlasne ryzyko.

    Oczywiście że można. Tym ryzykiem jest właśnie możliwość otrzymania
    mandatu.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 22:41:14 user up 10865 days, 10:36, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    God must love assholes -- She made so many of them.

  • 8. Data: 2006-01-23 21:45:30
    Od: "eszajs" <e...@i...pl>

    > Kilka lat temu prawnik z Warszawy zapewnial mnie ze przepisy ulegly
    > zmianie i ze mozna przechodzic na czerwonym na wlasne ryzyko.
    > Jak to jest?
    > MH

    Oczywiscie, ze mozna przechodzic na czerwnym. Powiem wiecej - mozna sie tez
    przeczolgiwac a takze kulac w poprzek i wzdluz drogi, jak kto woli. Przed
    tym wszystkim mozna sobie lyknac cykuty, cyjanku lub co tam kto lubi.
    Zapewnial mnie o tym jeden prawnik z Warszawy :-D

    C.

  • 9. Data: 2006-01-24 00:23:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marius Horak wrote:
> [...]
    >
    > Kilka lat temu prawnik z Warszawy zapewnial mnie ze przepisy ulegly
    > zmianie i ze mozna przechodzic na czerwonym na wlasne ryzyko.

    :)
    Kurde, ja chce takiego prawnika. Nic dodać nic ując.
    Otóz to ryzyko polega właśnie na tym, że jak cię złapią to zapłacisz mandat.
    100 zł za poradę temu prawnikowi zapłaciłeś?

  • 10. Data: 2006-01-24 00:24:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    mm wrote:
    > W Wielkiej Brytanii tak wolno robić.