  • 1. Data: 2006-01-23 20:10:53
    Temat: salon masażu
    Od: mm <m...@m...com>

    Czy są jakieś przepisy które zabraniają założenia salonu masażu koło
    kościoła albo zakonu? Wybrałem taką lokalizację ze względu na dużą ilość
    potencjalnych klientów.

  • 2. Data: 2006-01-23 20:28:36
    Temat: Re: salon masażu
    Od: "Pietrek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "mm" napisał:
    > Czy są jakieś przepisy które zabraniają założenia salonu masażu koło
    > kościoła albo zakonu? Wybrałem taką lokalizację ze względu na dużą ilość
    > potencjalnych klientów.

    A tymi potencjalnymi klientami mają być zakonnicy czy zakonnice? ;)

  • 3. Data: 2006-01-23 20:58:41
    Od: mm <m...@m...com>

    Najchętniej księża bo mają pieniądze.

  • 4. Data: 2006-01-23 21:21:25
    Od: "Marius Horak" <n...@e...con>

    He, he, he.
    Ja mam 3 pokojowe w Toruniu i wczoraj dysutowalismy ze znajomymi co z
    tym fantem zrobic bo studenci przynosza za malo dochodu. Wiekszosc byla
    za "Agencja Towarzyska". Oczywiscie sluchanie RM bedzie na terenie
    mieszkania obowiazkowe bo o morale tez trzeba dbac.

    MH