  • 1. Data: 2008-12-17 06:28:44
    Temat: pytanie o ubezpieczenie
    Od: "praca" <r...@g...com>

    Witam
    Kolega wlasnie ubezpieczyl samochod podajac w ubezpieczeniu przez internet
    oszukana wysokosc znizki za bezszkodowosc zamiast prawdziwych 30% podal 60.
    Co bedzie w sytuacji gdy spowoduje jakas szkode powodująca uruchomienie
    ubezpieczenie OC?
    Doplaci roznice pomiedzy kwotą wynikającą z tych 30% czy grozą mu jakies
    dodatkowe koszty tudziez sprawy sadowe za oszustwo?

  • 2. Data: 2008-12-17 07:19:13
    Temat: Re: pytanie o ubezpieczenie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    praca wrote:
    > Witam
    > Kolega wlasnie ubezpieczyl samochod podajac w ubezpieczeniu przez internet
    > oszukana wysokosc znizki za bezszkodowosc zamiast prawdziwych 30% podal 60.

    A może się pomylił?

    > Co bedzie w sytuacji gdy spowoduje jakas szkode powodująca uruchomienie
    > ubezpieczenie OC?

    zanim do tego dojdzie pewnie i tak zweryfikują i upomną się wcześniej.

    > Doplaci roznice pomiedzy kwotą wynikającą z tych 30% czy grozą mu jakies
    > dodatkowe koszty tudziez sprawy sadowe za oszustwo?

    dopłaci.

    no, z tym postem to może i za oszustwo coś by wyszło.

  • 3. Data: 2008-12-17 07:24:26
    Od: "praca" <r...@g...com>

    > A może się pomylił?

    w sumie moze i sie pomylil...

    > zanim do tego dojdzie pewnie i tak zweryfikują i upomną się wcześniej.

    watpie bo dopiero do nich przeszedl, wczesniej byl gdzie indziej

    > dopłaci.
    >
    > no, z tym postem to może i za oszustwo coś by wyszło.

    moze i by wyszlo tyle ze posta napisalem ja a ubezpieczal sie zupelnie kto
    inny, zreszta powiem szczerze ze znam dwa takie przypadki...

    dzieki za wyjasnienia