    From: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o termin wypowiedzenia
    Date: Sun, 5 Dec 2010 14:48:26 +0100

    Użytkownik "A P" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:27a9bf57-a588-47d6-ba98-b4e346115725@k38g2000vb
    c.googlegroups.com...
    WItam :)

    mam takie pytanie
    Jestem najemcą mieszkania,zawarłem umowę na czas określony od
    1.09.2010 do 31.08.2011 r.W umowie mam napisane,że strony mogą
    rozwiązać umowę z zachowaniem jednomiesiecznego okresu wypowiedzenia.W
    umowie jest zaznaczone,iz płatności mam dokonywać do 10-tego każdego
    miesiąca.
    a wiec
    Czy obowiązuje mnie jakaś konkretna data złożenia
    wypowiedzenia,np.

    Skoro masz miesięczny termin wypowiedzenia to obowiązują Cie pełne miesiące.
    Niezależnie czy złożysz wypowiedzenie np 1, 5, 10 czy 30 będzie liczone ono
    od nowego miesiaca
    Więc jeśli chcesz się wyprowadzić 31. grudnia to musisz złożyć wypowiedzenie
    najpóźniej 30 listopada
    A jak 1 stycznia to możesz w grudniu ale za cały styczeń bedziesz musiał
    zapłacić