  • 1. Data: 2004-05-20 18:05:01
    Temat: pytanie o prawo pracy?
    Od: "Bogdan" <b...@b...polbox.com>

    Witam!

    Spółka A zatrudniała pracowników /umowy o pracę/ następuje zmiana umowy
    spółki gdzie zmiana jest nazwa spółki. Czy należy zmienić umowy o pracę tzn.
    wypowiedzieć poprzednie i zawrzeć nowe? Moim zdaniem nie ale ??

    Bogdan K

  • 2. Data: 2004-05-20 18:52:41
    Temat: Re: pytanie o prawo pracy?
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/20/2004 8:05 PM, Bogdan wrote:
> [...]
    > spółki gdzie zmiana jest nazwa spółki. Czy należy zmienić umowy o pracę tzn.
    > wypowiedzieć poprzednie i zawrzeć nowe? Moim zdaniem nie ale ??

    Jeżeli zmianie uległa jedynie firma spółki (kolokwialnie określana
    nazwą, to jest ona tą samą osobą prawną, więc takiej potrzeby nie ma -
    natomiast dla urzedników zmiana nazwy i/lub adresu stanowi poważną
    trudność interpretacyjną, która może utrudnić życie - mnie np. GUS
    chciał nadawać nowy REGON, a niuniek w telekomie nie mógł się
    zdecydować, od kiedy spółka działa (zmiana nazwy to dla niego była "nowa
    działalność").

    Pzdr: Catbert, programowo nieżyczliwy żyjącym na koszt podatników.