  • 1. Data: 2004-05-20 14:09:06
    Temat: mowa zlecenia a uprawnienia do świadczeń leczniczych ?
    Od: "Leszek" <s...@g...pl>

    Czy umowa zlecenia uprawnia do korzystania z bezpłatnej opieki lekarskiej
    (świadczeń medycznych). Jeśli tak , to czy uprawnienie to wygasa natychmiast
    po zakończeniu umowy czy trwa jeszcze przez jakiś czas.
    Kwestia b. ważna i pilna dla mnie- niestety :-(
    Pozdrawiam
    Leszek

  • 2. Data: 2004-05-21 09:18:27
    Od: "Beszek" <1...@r...pl>

    Użytkownik "Leszek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    natychmiast
    > po zakończeniu umowy czy trwa jeszcze przez jakiś czas.
    > Kwestia b. ważna i pilna dla mnie- niestety :-(

    Już wiem :-). Umowa zlecenie uprawnia do świadczeń medycznych jeszcze przez
    30 dni od jej zakończenia zakończenia.
    Leszek