    From: Jaroslaw Sakowski <j...@p...bojanowo.sdi.tpnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o lex omega
    Date: Fri, 05 Apr 2002 19:27:35 +0200

    "Jupraw" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Przy zakupie należy określić jaki system operacyjny posiadamy, ponieważ
    > dyskietka z uprawnieniami jest w dwóch wersjach:
    > 1) dla Windows 95/98
    > 2) dla NT/2000/XP

    Jest tez wersja dla sieci (np. Novell Netware) na okreslona, wykupiona
    liczbe stanowisk (ta liczba dotyczy maksymalnie czynnych stanowisk,
    prawa do korzystania moze miec wiecej uzytkownikow). Instaluje sie
    bardzo prosto, upgrade przecietnie raz w miesiacu, 3 cdr (dosc dlugo
    trwa kopiowanie i mocno obciaza serwer).

    Mozna tez upgradowac przez internet ale tego nie testowalem
    praktycznie.

    System wystepuje w paru wersjach, najlepiej zobacz www.lex.pl i
    porozmawiaj z dzialem obslugi klientow.

    --