  • 1. Data: 2002-03-06 11:36:45
    Temat: pytanie
    Od: "lesta" <l...@p...onet.pl>

    czy moga mnie wywalic ze szkoly za udzial w bojce?( klasa maturalna...)
    bojowniczka

  • 2. Data: 2002-03-06 13:00:31
    Temat: Re: pytanie
    Od: "Luk" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "lesta" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy moga mnie wywalic ze szkoly za udzial w bojce?( klasa maturalna...)
    > bojowniczka

    Mogą.

    Luk

  • 3. Data: 2002-03-06 18:32:22
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 6 Mar 2002, lesta wrote:

    > czy moga mnie wywalic ze szkoly za udzial w bojce?( klasa maturalna...)

    Nie wiem, poczytaj regulamin szkoły. Na ogół nie ma automatycznego
    relegowania ze szkoły jeśli uczeń zostaje skazany za przestępstwo, ale w
    praktyce można się tego spodziewać (zwłaszcza jeśli orzeczono pobyt w
    ośrodku zamkniętym, popularnie zwanym poprawczakiem).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 4. Data: 2002-03-06 19:07:14
    Temat: Odp: pytanie
    Od: "lesta" <l...@p...onet.pl>

    nieeeeeee poprostu tlukly sie 2 dziewczyny miedzy soba i jedna z nich bylam
    ja... niestety ona poszla do pedagoga i mnie wezwali na jutro na dywanik....
    oczywiscie sa dwie wersje tej sytuacji i wogole calosc jest dosc smieszna
    obydwie jestesmy pelnoletnie

  • 5. Data: 2002-03-07 08:16:00
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Wyraź skruchę. Przeproś. Jeżeli jej nic nie uszkodziłaś i nie miałaś
    wcześniej żadnych poważnych wpadek to rozejdzie się po kościach. Oczywiście
    nie jestem dyrektorem Twojej szkoły, wypowiadam się tak na podst. swojego
    bogatego doswiadczenia życiowego ;-). Jeżeli to była tylko jednorazowa
    wpadka i nic poważnego się nie stało do głowa do góry.