eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › nieuznana reklamacja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2006-01-10 16:04:31
    Temat: nieuznana reklamacja
    Od: "Andrzej" <d...@t...pl>

    Witam.
    Zakupiłem niemiecki sensor u polskiego przedstawiciela.Element zepsuł się
    po kilku dniach działania.Niemcy nie uznali reklamacji ,stwierdzili ,że to z
    przepięcia.OK ,trudno ,ale nie odesłali mi go spowrotem.Po zapytaniu
    przedstawiciela, dlaczego? ,dostalem odpowiedź : sensor został zezłomowany.
    Czy mają prawo do czegoś takiego?
    Jak jak ich zmusić do oddania?
    Sensor kosztowal ok 1000zl ,chciałbym spróbować go naprawić.
    Proszę o pomoc.Na stronach praw konsumentów nic nie znalazłem.



  • 2. Data: 2006-01-10 16:21:49
    Temat: Re: nieuznana reklamacja
    Od: "Marcin T" <m...@w...pl>


    Użytkownik "Andrzej" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dq0ltm$r4k$1@news.dialog.net.pl...
    > Witam.
    > Zakupiłem niemiecki sensor u polskiego przedstawiciela.Element zepsuł się
    > po kilku dniach działania.Niemcy nie uznali reklamacji ,stwierdzili ,że to
    > z przepięcia.OK ,trudno ,ale nie odesłali mi go spowrotem.Po zapytaniu
    > przedstawiciela, dlaczego? ,dostalem odpowiedź : sensor został
    > zezłomowany.
    > Czy mają prawo do czegoś takiego?
    > Jak jak ich zmusić do oddania?
    > Sensor kosztowal ok 1000zl ,chciałbym spróbować go naprawić.
    > Proszę o pomoc.Na stronach praw konsumentów nic nie znalazłem.
    normalnie zgłaszasz kradzież. wcześniej poproś ich o jakieś pisemko w tej
    sprawie.



  • 3. Data: 2006-01-10 16:28:14
    Temat: Re: nieuznana reklamacja
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Marcin T napisał(a):
    > normalnie zgłaszasz kradzież.

    jaką kradzież tu widzisz?

    KG


  • 4. Data: 2006-01-10 16:39:37
    Temat: Re: nieuznana reklamacja
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    kupujesz telewizor - masz przepięcie dajesz do serwisu - oni nie przyjmują
    reklamacji i złomują ci tv ... hehe

    A może on by chciał żeby sensor leżał w jego domu popsuty ... przecież za
    niego zapłacił ...



  • 5. Data: 2006-01-10 19:24:47
    Temat: Re: nieuznana reklamacja
    Od: ...@...c

    Dnia Tue, 10 Jan 2006 17:04:31 +0100, Andrzej napisał(a):

    > Witam.
    > Zakupiłem niemiecki sensor u polskiego przedstawiciela.Element zepsuł się
    > po kilku dniach działania.Niemcy nie uznali reklamacji ,stwierdzili ,że to z
    > przepięcia.OK ,trudno ,ale nie odesłali mi go spowrotem.Po zapytaniu
    > przedstawiciela, dlaczego? ,dostalem odpowiedź : sensor został zezłomowany.
    > Czy mają prawo do czegoś takiego?
    > Jak jak ich zmusić do oddania?
    > Sensor kosztowal ok 1000zl ,chciałbym spróbować go naprawić.
    > Proszę o pomoc.Na stronach praw konsumentów nic nie znalazłem.

    Raczej KC sie kłania. Z tego wynika że serwis zniszczył twoją własność -
    wypadało by teraz zarządać naprawienia szkody.


    --
    pozdrawiam,

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1