  • 41. Data: 2008-08-07 08:06:22
    Temat: Re: publikacja zdjęć na Nasza-Klasa
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Olgierd wrote:

    > Ech, znam gościa, który jest bardzo uparty (żeby nie powiedzieć
    > inaczej...) i nic nie zdało egzaminu ;-)

    A jak Zbyszek z Jurkiem i Mackiem pojechali to tez nic? :)

  • 42. Data: 2008-08-08 08:36:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Aug 2008, zkruk [Lodz] wrote:

    > nie chce każdego dupka gnoić w sądzie - chce tylko blokowania takich
    > galerii...

    Ja tak trochę obok głównego ciągu wątku.
    Całkiem rozsądnie wskazali metodę która do tego prowadzi - odezwanie
    się do tych naruszających prawo z uświadomieniem, w co się pakują.
    NIEZALEŻNIE od możliwości zablokowania galerii.

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2008-08-09 09:17:16
    Od: Cut <c...@c...pl>

    Marian pisze:

    > A jeszcze jak sie ma znajoma kancelarie prawna, to za pare zlotych moga
    > oni wystapic w imieniu klienta. No u mnie jeszcze nie bylo mocnego, co
    > by po takim pismie nie kleknal...

    Nie jeden straszył mnie listami z kancelarii prawnej i nie było mocnego,
    który by nie zwątpił po dostaniu odpowiedzi zwrotnej z zachętą
    złożenia pozwu do sądu...