  • 1. Data: 2005-12-02 22:02:12
    Temat: przywrocenie terminu sprzeciwu
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    czy uzyskawszy termin do wniesienia sprzeciwu muszę teraz od nowa przytaczać
    argumenty, pisać pisma itd, czy przywrócenie terminu jest równoczesne z
    rozpoczęciem sprawy i nadaniem jej biegu. Tak byłoby logiczniej, ale nie
    znam się na meandrach prawa, więc na wszelki wypadek pytam.
    Czy przywrócenie terminu sprzeciwu można ocenić jako znak przychylności
    sędzi do sprawy? i szansę na jej wygranie??Dziękuję. Pozdr, J.

  • 2. Data: 2005-12-02 22:07:02
    Temat: Re: przywrocenie terminu sprzeciwu
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

> [...]
    > Czy przywrócenie terminu sprzeciwu można ocenić jako znak przychylności
    > sędzi do sprawy? i szansę na jej wygranie??Dziękuję. Pozdr, J.

    rozumiem ,ze wniosles o przywrocenie terminu a do wniosku dolaczyles
    sprzeciw
    przywrocenie terminu nie oznacza nic poza tym ,ze uprawdopodobniles, ze nie
    ztwojej winy uchybiles terminowi
    teraz zostaiesz wezwany o braki sprzeciwu /jezeli sa/ i sprawa zostanie
    skierowana do postepowania w trybie zwyklym... powod zostanie wezwany w
    reszte wpisu , prawdopodobnie zlozy odpowiedz na sprzeciw, ktora dostaniesz
    celem ew ustosunkowania sie a w tzw miedzyczasie dostenisz wezwanie na
    rozprawe

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 3. Data: 2005-12-02 22:25:15
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Mam jeszcze jedno pytanie: Kto poniesie koszty przywrócenia terminu sprawy?
    Ths. J.

  • 4. Data: 2005-12-02 23:05:52
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam jeszcze jedno pytanie: Kto poniesie koszty przywrócenia terminu
    > sprawy?

    Ty, naklejając znaczek sądowy za bodajże 6 złotych.

  • 5. Data: 2005-12-03 08:59:19
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    koszty postepowania zazwyczaj ponosi srona przegrywajaca

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 6. Data: 2005-12-03 12:51:24
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Heming napisał(a):
    > Ty, naklejając znaczek sądowy za bodajże 6 złotych.

    za co?

    KG