  • 1. Data: 2010-01-22 22:50:53
    Temat: przywoz pieniedzy w gotowce z poza ue
    Od: K <...@...c>

    witam,

    bede przywozil z poza ue (szwajcaria) pieniadze w gotowce, bedzie tego
    wiecej niz 10k euro. znalazlem polski formularz deklaracji
    wywozu/przywozu, ale mam pytanie jak to wyglada na granicy np
    szwajcaria-niemcy oraz jak to wyglada na granicy niemcy/czechy-polska.
    czy od przywozu gotowki placi sie podatek? czy potrzebne sa jakies inne
    dodatkowe dokumenty? czy trzeba pokazac/dac do przeliczenia pieniadze
    celnikowi?

  • 2. Data: 2010-01-25 08:54:01
    Temat: Re: przywoz pieniedzy w gotowce z poza ue
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "K"

    > bede przywozil z poza ue (szwajcaria) pieniadze w gotowce, bedzie tego
    > wiecej niz 10k euro. znalazlem polski formularz deklaracji
    > wywozu/przywozu,
    Rachunek z możliwością wpłaty w bankomacie depozytowym nie byłby prostszym
    rozwiązaniem ?

    pzdr
    olo